Igår blev det en "friskluftsdag" och lite som en "lära känna-dag". Under morgonen hade vi möte med hela kompaniet (vilket tydligen inte var vanligt att vi lyckas samlas allihopa), sedan tog vi gruppfoton tillsammans och därefter samlades flygbassäk i aulan igen och gick igenom lite smått och gott + korta presentationer.

Därefter åkte flygbassäk till Brunnsparken i Ronneby (seriöst den finaste parken jag nånsin sett), sjukt stor och välskött! Vi chillade på gräset ett tag, sedan spelade vi en match öl-brännboll (cider för mig såklart) tillsammans och därefter var det sol och mingel, en glass slank ner också!

Vid 16-17 tiden åkte vi tillbaka och fräschade till oss, satte på oss lite finare kläder och begav oss till matsalen, där en middag väntade. Mätta och belåtna drog vi sedan vidare till messen där festen började. Grabbarna på flygbassäk är så roliga, jag skrattade mig igenom hela kvällen och både mina magmuskler och mungipor gör ont idag (magmusklerna känns väl kanske mest pga måndagens träningspass i för sig)! Riktigt, riktigt trevlig och härlig kväll - bra start på nya anställningen

 

 

Kommentera

Publiceras ej