Tro det eller ej, men jag och Puma startade faktiskt. Jag visste att denna dagen skulle komma, men jag hade lagt ner tankarna om att faktiskt starta sedan länge. Vi har ju inte haft tid att träna (och det jag trodde jag skulle hinna träna under semestern, hann jag inte heller med). Därav beslutet att strunta i vår start, men att åka ut och titta och umgås.

Efter lite mysigt häng i Rålis kvällen innan, så blev jag såklart övertalad att starta. Det minsta jag kunde göra. Givetvis har jag svårt att bara göra något halvklart, så jag övade in ett någorlunda likt program under banvandringen, till vår senaste låt (som jag tänkt tävla med på MyDog i januari, men som aldrig blev av).

Hur som helst, det blev väldigt flummigt och Puma va inte med på noterna alls, men hon är ju värmekänslig också (+ lat), så vi gjorde vårt bästa. Även om det verkligen inte syns på filmen så är jag väldigt nöjd med vårt lilla framträdande. Känslan var på topp och jag var inte alls så nervös som jag brukar vara, kollar jag på filmen skäms jag dock nästan ihjäl, men det är alltid lite roligt att ha och titta på ibland. Samt att man alltid kan döma sig själv och se vad man kan göra bättre i programmet (win, win!).

Nuså, här finns vårt program:


Enjoy!

1 kommentarer

Mimmi&Benjy&Urax

13 Aug 2013 17:07

tycker ni var jätteduktiga =)

Kommentera

Publiceras ej